Tori Amos Er Ute Med Ny Fantastisk Låt

























I går kom den amerikanske sangerinnen Tori Amos ut med en ny låt. Den nesten 3 minutter og 30 sekunder lange "Up The Creek", er akkurat slik en Amos-låt skal være. Jeg ble fascinert og forelsket i låten fra aller første tone.

Nå skal det sies at hun ga ut en ny låt i slutten av forrige måned, men den er ikke like bra som "Up The Creek".

Denne låten, som også den hun ga ut i juli, er fra hennes nye album "Native Invader", som kommer i begynnelsen av september. Håper albumet blir like bra som smakebitene fra det.

Tori Amos er en artist jeg har vært fascinert av i noen få år, og synes hun er en veldig flink og innovativ artist, med mye spennende musikk. Det er kult at en som snart er 54 år (hun har fødselsdag den 22. i denne måneden) enda er så nyskapende som hun er i musikken sin. Dette er rett og slett en veldig kul dame.

Jeg tenkte at på bursdagen hennes senere denne måneden, skal jeg legge ut en spilleliste med mine favorittlåter av henne. Følg med den 22.

Her er låten, slik at du også kan høre den, og eventuelt også digge den.

---



--EJK-- -See You Later Alligator.

Kommentarer