Sommer, Sol og Varme - Den Beste Sommermusikken


























Sommeren er her for fult, selv om det ikke virker slik når jeg ser ut av vinduet. Noe som virkelig får meg i sommerstemning er den gode sommermusikken som det fins så ufattelig mye bra av.

For å prise sommeren har jeg laget en spilleliste med noen av mine sommerfavoritter. Her får du sommerklassikere fra Bill Lovelady, Zara Larsson, Bob Marley & The Wailers, Talking Heads, Anita Skorgan og mange flere, faktisk hele 185 sommerlåter.

Hva er en sommerlåt? Det er jo selvfølgelig individuelt hva du kaller sommermusikk. For meg så er det sanger som handler om sommer, har sommerlige rytmer, eller rett og slett får meg i godt humør. Du vil f.eks. ikke finne en sang om snø og vinter på spillelisten, men noen av låtene kan det godt hende du ikke vil kalle for en sommerlåt selv om jeg gjør det.

Enten du har nydelig sommervær, er på stranden, koser deg på verandaen eller sitter inne i regnværet, kan du kose deg med sommerstemningen denne spillelisten gir deg.

Se også: Top 10 Sommersanger.





--EJK-- -See You Later Alligator.

Kommentarer