The War On Drugs Er Ute Med Ny Fantastisk Låt


21. april kom indie-rock-bandet The War On Drugs ut med sin første låt siden 2015, og fy flate for en låt. Den er på drøye 11 minutter, men det blir ikke for langtekkelig i det hele tatt. Minutten går fort, for det er skikkelig god musikk, i skikkelig WOD-stil. 

Jeg oppdaget dette bandet for en eller to måneder siden, da broren min hadde likt dem på Facebook. Ble svært begeistret for dem med en gang, og gikk til anskaffelse av deres album "Slave Ambient" nesten med det samme. Av nyere musikk, er dette bandet virkelig blitt en av mine favoritter. Jeg digger dem, for å si det mildt.

Hvis deres neste album blir like bra som den nye låten, så går jeg garantert til innkjøp av det. Noe av det beste av nyere musikk jeg har hørt på lenge. Kongeband med kongemusikk.

Hør låten Her!
---



--EJK-- -See You Later Alligator.

Kommentarer