Gratulerer Med 70-Års Dagen, Hele Norges Wenche Myhre



I dag fyller den folkekjære Norske artisten og entertaineren Wenche Myhre hele 70 år. Tenk at denne evigunge damen allerede er 70 år. Det er ikke til å tro.

Jeg har siden den spede barndom vært stor fan av Wenche, men ikke bare på grunn av musikken. Jeg liker minst like mye hennes sprudlende, blide og evigunge utstråling og vesen.

Wenche Myhre har også hatt en stor karriere i Tyskland, noe som har resultert i flere tyskspråklige hits. Hun har til og med deltatt for den gang Vest-Tyskland i den internasjonale Eurovision Song Contest-finalen. Dette skjedde i 1968.

Denne flotte damen vil alltid være i hjertet mitt. Fins ikke kulere 70-åring. Jeg forguder deg Wenche, du er bare best.

Her har jeg lagt ved en Spotify-spilleliste med mine største Wenche Myhre-favorittlåter.


---



--EJK-- -See You Later Alligator.

Kommentarer