Gratulerer Med 66-Års Dagen Til Stevie Wonder, Det Blinde Geniet!



I dag har, etter min mening, verdens beste artist bursdag. Stevie Wonder fyller 66 år. Han ble født i 1950, og har vært blind siden fødselen. Til tross for sitt handikap spiller, synger, skriver og komponerer han det meste selv, noe som for meg er utrolig imponerende.

Så lenge jeg kan huske har jeg vært superfan av denne karen, og i 2008 fikk jeg endelig sett min store helt og idol live i Vikingeskipet på Hamar. Det var en fantastisk opplevelse, og noe av det kuleste jeg har vært med på.

I anledning 66-års dagen til mannen med den mest fengende og groovie musikken gjennom tidene, har jeg laget en spilleliste med mine Wonder-favorittlåter. Kos dere med over 50 godlåter fra det blinde geniet.






--EJK-- - See You Later Alligator.

Kommentarer