Hipp Hurra For Countryens Lille Blondine - Dolly Parton 70 År



I dag fyller den 1,52 meter høye amerikanske countrystjernen Dolly Parton 70 år. Hun er en av countrymusikkens grand old ladies, og har gitt ut musikk siden 50-tallet. Den lille blondinen med de store brystene, er spå mye mer en bare det. Hun er en fantastisk singer-songwriter, med en stemme som ingen har maken til.

Dolly Parton er en artist jeg har digget siden jeg var liten. Dette er kanskje ikke så rart siden jeg er stor fan av countrymusikk. Jeg synes musikken hun har er noe av det beste innenfor denne sjangeren. Flott stemme og nydelige sanger.

Her er en spilleliste med mine 43 Dolly Parton-favorittlåter. Om du ikke har hørt så mye på hennes musikk før, så kommer du til å finne noen nye favoritter på denne listen.


---



--EJK--  -See You Later Alligator.

Kommentarer