Gratulerer Med Dagen Aaron Neville, Verdens Vakreste Mannsstemme.


I dag fyller Aaron Neville 75 år. Han er en amerikansk soul-/pop-/R&B-sanger, som er kjent for sin vakre, skjøre stemme, som har en vibrato ingen kan matche. Aaron har vært artist i mange år, og gitt ut soloplater og plater sammen med brødrene sine i gruppen The Neville Brothers. Ellers har han sunget sammen med flere storheter, som f.eks. Linda Ronstadt.
Jeg synes Aaron Neville har verdens vakreste mannsstemme. Når jeg hører hans sanger er det helt magisk, og hårene reiser seg. Det er en sårhet i stemmen som jeg virkelig liker.

I anledning dagen har jeg laget en spilleliste med mine Aaron Neville-favoritter, som soloartist, sammen med brødrene, eller sammen med andre sangere. Nyt denne nydelige stemmen.



---




--EJK--  - See You Later Alligator.

Kommentarer