Sagt Av Underholdningsverdenens Kjente Mennesker

  • "I California kaster de ikke søppelet - de lager fjernsynsserier av det." - Woody Allen
  • "Hemmeligheten med å fly er å kaste seg mot bakken, og bomme." - Douglas Adams 
  • "Hemmeligheten ved å forbli ung ligger i å leve hederlig, spise langsomt og lyve om alderen." - Lucille Ball 
  • "Litt tøv i ny og ne smaker godt for selv de klokeste menn." - Roald Dahl 
  • "Jo mer du liker deg selv, jo mindre er du som alle andre, noe som gjør deg unik." - Walt Disney 
  • "Du skal skape, ikke skape deg, på scenen." - Henki Kolstad 
  • "Livet er det som skjer mens du planlegger noe annet." - John Lennon 
  • "Min mann er tysker. Hver kveld kler jeg meg ut som polakk, og så erobrer han meg." - Bette Midler
  • "Frihet er å kunne ligge lenge om morgenen." - Anne B. Ragde 
  • "Hvis du ikke finner kjærligheten hos en mann eller kvinne, finner du den alltids i en stueplante." - Tina Turner 
  • "Jeg hater råd med mindre jeg gir dem. Jeg hater å gi råd, fordi folk ikke vil ta imot dem." - Jack Nicholson 
  • "Det eneste jeg forlanger av mat, er at den ikke skader meg." - Michael Palin 
  • "Jeg skjønner ikke hvorfor menn er så interessert i kvinner med lange ben. Jo lengre ben en kvinne har, jo lettere løper hun fra ham." - Edith Piaf 
---



--EJK--

Kommentarer