De Beste Sangene Fra 2014... Etter Min Mening


Nå er det ikke lenge før vi går over i et nytt år. Da er vi i 2015 og ikke lengre i år 2014. Dette har vært et år med mye bra musikk. Men hvilke sanger har vært de beste? Her har jeg laget en liste med kåringen over det jeg mener har vært årets beste sanger. På førsteplass finner dere det jeg mener var den absolutt beste sangen som ble utgitt i 2014.
  1. Todd Terje feat. Bryan Ferry - Johnny & Mary
  2. Ina Wroldsen - Aliens (Her Er Jeg)
  3. Chrissie Hynde - You Or No One
  4. Bendik Brænne - Down The Line
  5. Bryan Ferry - Loop De Li
  6. Ingvar Olsen - Sarah Moore
  7. Sia - Chandelier
  8. Clean Bandit feat. Jess Glynne - Rather Be
  9. Admiral P feat. Nico D - Engel
  10. Wyclef Jean feat. Avicii - Divine Sorrow
  11. Ylvis - Ytterst På Tissen
  12. Milky Chance - Stolen Dance
  13. Lenny Kravitz - Strut
  14. Vinni - Nabolaget
  15. Susanne Sundfør - Fade Away
  16. Annie Lennox - I Put A Spell On You
  17. Kiesza - Hideaway
  18. Becky G - Shower
  19. Jessie J, Ariana Grande, & Nicki Minaj - Bang Bang
  20. Seinabo Sey - Younger (Kygo Remix)
Er dere enige eller uenige i denne listen? Hva er deres favorittsang fra året som har gått? Fortell meg gjerne det i kommentarfeltet under.



--EJK--  See You Later Alligator

Kommentarer