H For Psykolog: Første Episode

"H For Psykolog" er en ny serie her på bloggen, som vil bestå av flere episoder. Det som er annerledes med denne serien, er at den vil være en såkalt podcast-serie. Her vil du i tillegg til at jeg har skrevet manus, og laget musikk, få høre meg i samtlige roller, både som psykolog og pasienter.

Som alltid vil dette også være en serie som består av masse gal og absurd humor. Det er ikke bare manus som er helsprøtt, men også de forskjellige stemmene jeg har gitt karakterene. Du vil garantert le.

Nå vil jeg kort fortelle litt om handlingen i denne serien. Frank Haraldsen er en psykolog som tar opp alle sine pasientsamtaler på båndopptaker. Han kommer ofte i konflikt med pasientene, når de ikke gjør eller mener akkurat det han selv vil. Da kan han bli sint, og sende de på "hodet og rævva" ut av kontoret. Han stiller også de rareste og mest usaklige diagnoser, som sjelden stemmer helt. Selv om han har to kolleger som han driver firmaet sammen med, så liker han seg beste for seg selv med pasientene sine, og ikke sammen med det han mener er hans dumme og rare kolleger.

Dette er min aller første podcast-serie, og jeg håper dere liker den veldig godt. Gi gjerne tilbakemeldinger på hva dere liker og ikke liker ved denne første episoden.




--EJK--

Kommentarer