Elskerinnen

Jeg hadde en elskerinne fra Moss
Men hun ville bare slåss
Da gikk jeg over til ei i fra Lier
Men hun ville gjøre det til alle døgnets tier

Jeg hadde en elskerinne fra Tana
Men hun var betatt av en kar i fra Rana
Da gikk jeg over til ei i fra Rena
Men da jeg hoppet oppi senga brakk jeg bena

Jeg hadde en elskerinne fra Lindesnes
Men hun lå der bare å fes
Da gikk jeg over til ei i fra Hadeland
Men hun ville ikke gjøre det med en mann

Jeg hadde en elskerinne fra Stange
Men alle åpninger var alt for trange
Da gikk jeg over til ei i fra Valle
Men hun gjorde det med dem alle

Jeg hadde en elskerinne fra Bryne
Men under akten så mistet hun synet
Da gikk jeg over til ei i fra Fjell
Men hun gjorde det kun med seg selv

Jeg hadde en elskerinne fra Dale
Men hun var blant de spik spenna gale
Da gikk jeg over til ei i fra Luster
Men under akten immiterte hun Juster

Jeg hadde en elskerinne fra Rissa
Men hun sto når hun tissa
Da gikk jeg over til ei i fra Snåsa
Men hun hadde sopper i dåsa

Jeg hadde en elskerinne fra Grane
Men hun skrek så høyt som en hane
Da gikk jeg over til ei i fra Røst
Men hun kvalte meg nesten med sine brøst

Så nå sitter jeg ensom og uten kvinns
For det er ingen som liker en kravstor prins


--EJK--

Kommentarer