Bob Seger Endelig På Spotify!






















Jeg har lenge vært veldig frustrert over at Bob Seger ikke var å finne på streamingtjenesten Spotify, men nå har de endelig lagt ut musikken hans der, til stor glede for meg og mange andre.

Bob Seger ble født i 1945, og er mest kjent som rockeartist, sammen med bandet hans The Silver Bullet Band. De har gitt ut mange klassiske rockelåter som "Night Moves", "Like A Rock", "We've Got Tonight" (senere covret som duett av Kenny Rogers og Sheena Easton) og "Against The Wind".

Jeg synes Bob Seger er en kjempeflink artist med gode melodier og fine tekster om det dagligdagse, kjærligheten og kvinner. Han har en flott stemme som gjør seg i rockemusikken.

I anledning at musikken hans endelig kan streames, har jeg laget en spilleliste med 37 favorittlåter. En låt som mangler på listen er "Shakedown", fra filmmusikken til Beverly Hills Cop II. Dette er min absolutte Bob Seger favoritt, men den er dessverre ikke å finne på Spotify, selv om filmusikkplaten til filmen er der. Dette synes jeg er merkelig.

Kos deg med musikken til denne fantastiske rockeren. Kanskje finner du din egen favoritt blant låtene i spillelisten.

Se også: Sir Paul McCartney - 75 År!


---



--EJK-- -See You Later Alligator.

Kommentarer